Balony jako reklama Twojej firmy
Balony są świetnym instrumentem marketingowym, gdyż doskonale przyciągają uwagę – ich żywe kolory widoczne są z daleka i budują pozytywne skojarzenia w naszej podświadomości. Dlatego tak wielu ludzi na widok balonów okazuje radość, chcą je wręcz dotknąć, a te pozytywne odczucia wzbudzone przez balony przenoszone są na Państwa sklepy i firmy. Stąd w krajach zachodnich, gdzie badania marketingowe są bardziej zaawansowane, balony są tak popularne. W Niemczech nie ma otwarcia sklepu, na którym nie byłoby balonów – i to zarówno w formie dekoracji balonowej wejścia (przyciągnięcie uwagi), jaki i samego sklepu (podtrzymanie pozytywnego nastroju) oraz animatora, który skręca balonowe figurki dla dzieci (budowanie pozytywnej relacji z klientem – przenoszone na markę sklepu). Podobne trendy wynikające z zaawansowanych badań marketingowych możemy obserwować w Stanach Zjednoczonych, Anglii czy Moskwie, gdzie walka o klientów jest wyjątkowo zażarta. Badania statystyczne pokazują jednoznacznie, że imprezy firmowe, na których wykonano dekoracje balonowe w porównaniu do imprez, na których balonów nie było, są dużo lepiej oceniane przez uczestników i poziom ich zadowolenia z imprezy jest znacznie wyższy. Być może ma to związek z archetypem balonów z okresu dzieciństwa (własnego lub potomstwa), gdzie balony towarzyszyły radosnym chwilom życia i sam ich widok jest katalizatorem tych szczęśliwych odczuć.
Mamy nadzieję, że zobaczysz u nas dekoracje, które Cię zainspirują i wywołają uśmiech na Twojej twarzy. Jeżeli powierzysz nam obsługę balonową swojej imprezy – przywołamy również uśmiechy na twarzach Twoich gości i klientów.